Néhány szó magunkról

Irodatechnikai és hozzá kapcsolódó informatikai területen nyújtunk ügyfeleinknek magas színvonalú szolgáltatást. A legmegbízhatóbb és költséghatékony nyomtatástechnológiát és egyben a legújabb támogató megoldásokat biztosítjuk ügyfeleinknek. Forduljon hozzánk bizalommal!


Kiváló nyomatok a szenvedélyünk…

A Faxsystem Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. 1999-ben alakult, mely a lézernyomtatás és telefax kommunikáció egyik első szakértőjeként kezdte szolgáltatásával megismertetni kedves ügyfeleit. A Faxsystem Kft. belföldi magánszemélyek tulajdonában áll.

Megalapítását követően a Faxsystem Kft. elindította a Canon irodai digitális nyomatelőállító berendezéseinek kereskedelmét és teljeskörű üzemeltetési szolgáltatásait, illetve Olivetti pénztári nyomtatók és a Fujitsu dokumentum szkennerek szervizelését, szupportját. A Faxsystem Kft. 2012-ben új üzleti területet célozott meg, amely az archiválástechnikát öleli fel. Jelenleg a Canon Hungária KFt, mint gyártói képviselet a legmagasabb szintű partneri státuszt biztosítja cégünknek mind az irodai nyomtatás, mind az irodai arciválás területén. Ennek értelmében a Faxsystem Kft jelenleg Advanced Office Imaging (AOI) és Advanced Scanning Partner (ASP_DIMS).


Teremtsünk partnereink részére optimális dokumentumkezelő környezetet.


A Canon Office Solution Partneri és IT & Office Partneri minősítésünk a legmagasabb szintű Canon irodai megoldások szállítására kötelez bennünket.

Egyike vagyunk azon üzleti megoldás szállítóknak, akik az egész ország területén nyújtják szolgáltatásukat.

A Canon termékeken túl HP, Epson és Fujitsu berendezések országos szervizlefedettségét is biztosítjuk. Az irodatechnikai és dokumentum archiválás körében évtizedes tapasztalattal rendelkező csapatunk alapfilozófiája:


Szlogenünk:

Velünk biztosan nyomtat!

Maximális hatékonyság

Munkánk eredményeképpen Ügyfeleink maximális hatékonysággal koncentrálhatnak a saját üzleti területükre. Célunk, hogy az Önök egyedi igényeit megismerjük, a lehető legjobb megoldást felkínáljuk, majd azt folyamatosan biztosítsuk. Meglévő és jövőbeni ügyfeleink tökéletes kiszolgálásához gyakorlott, gyors és pontos szervizgárdával, illetve széleskörű értékesítési háttérrel rendelkezünk.

A kiváló szolgáltatás, a rugalmas problémamegoldásra törekvő gyors cselekvés, a precizitás, a megfelelő kommunikáció, és minden ügyfelünk felé megnyilvánuló korrekt, tisztességes magatartás sikerünk záloga. Tevékenységünk jelentős része szerződéses jogviszony keretében folyik. 

Bevételünk meghatározó részét alvállalkozói konstrukcióban realizáljuk. Ezekben az esetekben megbízóink elvárt arculatát jelenítjük meg szolgáltatásunk során. Szeviztevékenységünket a kiszámíthatóságra, magas szintű szakmai ismeretekre, rövid reakcióidőre építjük. 


Összes üzleti partnerünk maximáis elégedettsége

Alapértékünk a megbízhatóság, melyet felméréseink, ügyfél-elégedettségi tesztjeink alapján megrendelőink egyértelműen visszaigazolnak.

Munkatársainkat folyamatosan képezzük, gyártó tréningeken sajátítják el az új technológiák és új eszközök piaci bevezetését. Tudásukat folyamatosan ellenőrizzük, kötelező szakmai vizsgákon vesznek részt. 

Emberi erőforrásaink szervezésénél és kiválasztásánál alapstratégiaként kezeljük, hogy minden szakemberünknek minden területen rendelkeznie kell versenyképes szervizismeretekkel. Számottevő erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy technikus és szervizmérnök kollegáink informatikai ismereteit is gyarapítsuk, mely ismeret elengedhetetlen a mai integrált rendszerek és eszközök hatékony kezeléséhez, szervizeléséhez. és informatikai megoldások szállításához. 

Szervizünkben, munkaidőben folyamatosan diszpécser fogadja a telefonokat, ügyfeleket. Újonnan kifejlesztett „ticketing” informatikai vállalatirányítási rendszerünk gondoskodik a vállalt szerviztevékenységek határidőre történő elvégzéséről, nyomon követéséről.